Joo, mulla ei oo mitään muuta tekemistä perjantai-iltana, ku kirjottaa plokia. Koska oon sairas:( ihan tyhmää, että en oo ikinä Suomess sairas ja täällä oon. HUONOT TALOT!

Eka kouluviikko takana ja on vähän ristiriitanen olo. Tavallaan oon vähä huolestunu siitä, että en ymmärrä mistää mitää, mut sitte toisaalta mulla on kaks ihan huippua kurssia, Music PR ja Global Music Industry ja oon niistä tosi innoissani. Ne opettajat on aivan mahtavia tyyppejä ja kursseilla on tosi rento tunnelma. Täällä on sellanen jännä, mutta hyvä systeemi, että ensin on parin tunnin luento, sitte yleensä tunnin tauko ja sitte tunnin seminaari, jossa käsitellään luennolla olleita asioita niinkun käytännöllisemmin ja keskustellaan niistä. Oisko vähän hyvä myös meijän yliopistoon? Vois mullakin jäädä paremmin kaaliin jotain. Moi. Löysin myös flyygelin meijän kampukselta!!! Soitin sitä tänään ja aattelin kysyä, että voisinko käydä soittaan sitä sillon, ku siellä ei oo luentoa.

Kaikki menee tänään pilettään, mutta mää oon kotona, ku haluaisin parantua:((( että mulle saa skypettää huomenna ihan urakalla!:) koska on luultavasti tylsää:DDD asenne kohallaan. Moi.