Oon näköjään kirjottanu tosi ahkerasti. Sori.

Viime viikolla ei siis vieläkään ollu koulua, vaan meninglös hengandetia oli taas luvassa. Tiistaina mentiin käymään Oxfordissa ja sielä oli kyl hienoa ja kivaa. Yhen collegen sisäpiha näytti ihan Tylypahkan sisäpihalta ja sit sieltä löyty vielä luudanvarsi vaan hengailemasta!!!:D hyvät kuvaussessiot saatiin siitäkin sitte.

Sit oon vaan hengailu. Käytiin torstaina ettimässä mulle kitaraa Liisan ja Andrean kaa. Käveltiin varmaan 1,5 tuntia sellaselle bisnesalueelle,jossa sen kitarakaupan piti olla, mut eihän siellä ny mitää ollu. Sit kysyttiin yheltä mukavalta dudelta ja se piirsi meille kartan, että mistä kannattaa essiä. Perjantaina otettiin sit Liisan kaa bussi London Roadille ja sielä oli kiva musiikkikauppa, josta ostin kitaran. Sen nimi on Josh ja mää tykkään siitä.:)

Perjantai-iltana mun vuokraemäntä lähti poikansa luo, joten hyvänä vuokralaisena kutsuin tietenki meille porukkaa nauttimaan hyvästä seurasta ja juomasta. Sit mentiin Student Unioniin ja sielähän oli taas ihan sairasmeiniki. Juomat on ehkä vähän liianki halpoja;) joskus aamuyöstä raahauduin kotiin ja kärsin seuraavana päivänä seuraukset. Onneks Antti toi mulle ruokaa:D

Mulla ei oo maanantaisin ollenkaa koulua, joten eka class oli vasta tänää. Oon ihan pihalla sielä, ku enhän mää oo koskaa opiskellu mitää markkinointia tai julkaisutoimintaa tai mitää musiikkipisnestä, joten ÄÄÄÄÄ. Hei haittaakohan, jos en saa yhtään opintopistettä tän kevään aikana?

Tänään mennään Studen Unioniin kassoon stand upia. Ja sit ehkä torstaina käväseen Lontoossa, ku sielä on jotkut suomalaispileet:D ei tierä. Joo moi.

Ainiiin mun huoneessa on niin kylmä koko ajan, että pelkään saavani jonku kuoleman taudin. Oikeesti, mun hengitys höyryää täällä:( vitsin britit, ku ne ei tajua mistään mitää.