Hahaa me harhailtiin sielä Heathrowlla niin antaumuksella, että joku suomalainen oli kysyny Liisalta, että ollaanko me eksyksissä ku sompaillaan ku puolukat! Mutta löyettiin sitte kuitenki sellanen bussi, joka menee High Wycombeen. Sitte laitoin mun vuokraemännälle viestin, että jos se ois tulla hakemaan meitä bussiasemalta.

Se vuokraemäntä on sellanen musta pikkuruinen nainen, joka puhuu englantia joko aksentilla tai niin murteella, että ymmärrän noin puolet mitä se sanoo. Mutta me tullaan kyllä ihan hyvin jo nyt toimeen, koska mää toin lahjoja ja mulla on huonot jutut.

Tää talo on tällanen kakskerroksinen vanha talo ja mää asun yläkerrassa perheen pojan ja kahen muun vaihtarin kaa. En oo kyllä nähny niitä vielä. Ja se mies on ihan huippu, se on ollu Helsingissä Ericsonilla töissä ja se laitto mulle netin noin viidessä sekunnissa. Voi tätä iloa!

Kaikista hienoista maileista johtuen, kaikki luuli, että mää oon Brasiliasta:DDD mutta eihän se ny väärin oo. Täälä ei oo yhtään niin kylmä ku kaikki on yrittäny pelotella. Jee.

Eiku nyt mää tapasin ne kämppikset:) ne on iiiiitalialaisia ja kohta ne kokkaa mulle pastaa.

Ei kai täs ny muuta. On jo ikävä. Heippa!